bol.com 

Bol.com besteedt sinds haar start in 1999 haar fulfilment activiteiten uit aan Docdata. In dat jaar bedroeg de omzet van bol.com 10 miljoen euro. In 2012 praten we over een omzet van ruim 400 miljoen.

read more


de Bijenkorf

Voor het luxe warenhuis de Bijenkorf verzorgt Docdata de fulfilment van het totale online assortiment. Vooral tijdens actieperiodes als de Drie Dwaze Dagen en de Maffe Marathon komt het aan op een uitgekiend fulfilmentproces. 

read more


ace & tate

Startup Ace & Tate lanceerde in 2013 een nieuw concept voor de online verkoop van (zonne)brillen op sterkte. Ace & Tate zocht een fulfilmentpartner die geloofde in dit idee en vond die in Docdata

read more


Livera

Lees hoe Livera zich volledig kan focussen op haar core-business door de totale e-commerce activiteiten te outsourcen bij Docdata. 

read more


Wine in Black

Wine in Black introduceerde in 2012 een geheel nieuw concept voor online verkoop van bijzondere wijnen,  en wilde daarmee snel uitbreiden naar andere landen. De opmars lijkt niet te stuiten, maar vraagt om specifieke fuflilment capaciteiten.

lees verder



Benieuwd naar wat Docdata voor u kan betekenen?

Neem contact met ons op!

Wij informeren u graag over hoe u kunt profiteren van onze slimme oplossingen door de hele keten!

e  stuur mail

t  +31(0)416 674 111